Intrebari Frecvente
FAQ RelaxPlus
Ne poti trimite un mesaj la adresa de e-mail [email protected]. Serviciul nostru pentru clienti este disponibil de luni pana vineri de la 9:00 pana la 18.00. Vom face tot posibilul sa-ti raspundem cat mai rapid
Am primit numarul de urmarire al coletului meu, dar nu il gasesc pe site-ul firmei de curierat, de ce?
Pot fi necesare pana la 48 de ore de la momentul expedierii coletului tau pentru ca informatiile de urmarire sa fie introduse in sistemul firmei de curierat. In cazul in care statusul livrarii nu este inca activ dupa 48 de ore de la expediere, contacteaza serviciul nostru pentru clienti la adresa e-mail [email protected].
Daca ai primit coletul lovit sau produsul deteriorat, anunta-ne pe adresa noastra de e-mail [email protected], atasandu-ne si cateva poze. In cazul in care ai primit comanda incompleta (piese lipsa), te rog sa marchezi pe schita componentele omise si sa scrii la adresa de e-mail mentionata anterior.
Verifica statusul livrarii folosind AWB-ul primit pe e-mail. Daca acesta nu apare actualizat dupa 48 de ore, contacteaza-ne la adresa de e-mail [email protected], indicand numarul comenzii.
In cazul in care te-ai razgandit si doresti sa returnezi produsul, este necesar sa ne contactezi pe adresa de e-mail [email protected] pentru a stabili impreuna demersurile necesare in vederea returnarii produsului.